Przepis na reklamy od TikToka, Twittera i Google 👨‍🍳

Autentyczność, przydatność, częstotliwość. Zacznij od zapamiętania tych trzech słów. Za parę zdań i akapitów przekonasz się, że są kluczowymi składnikami. Sprawią, że reklamy będą nie tyle zjadliwe, co łatwo przyswajalne i po prostu… dobre 🤌 Co dokładnie polecają tytułowe kanały?

Jedno ważne pytanie

Są sprawy, które nas determinują. Wiesz, trochę geny, a trochę cała reszta. I tak jest z każdym, również z marketerem. Na tych złotych myślach mogłabym zakończyć, ale ja nie do końca o tym. To znaczy ja nie o człowieczeństwie, a raczej o początkach dobrego marketingu. Jak myślisz, od czego się zaczyna? Od szkoły? Pracy? Może od głowy? A może należy zacząć od udzielenia odpowiedzi na jedno ważne pytanie, czyli…